Hver måned – eller i hvert fald hver anden måned – tikker der uopfordrede ansøgninger ind til Martin Mogensen og de øvrige ejere i Go-gris I/S. Virksomheden er aktiv på Facebook, har en hjemmeside, har deltaget i Åbent Landbrug, tager imod skoleklasser, og så har de en tæt kontakt til landbrugsskolerne i Aarhus og Bygholm, hvor de både holder oplæg og stiller sig til rådighed som case for elevopgaver.
Synlighed har været strategisk fokus lige fra opstarten af landbrugsvirksomheden
Da Martin Mogensen og de fire øvrige ejere skulle starte Go-gris I/S tilbage i 2007, havde de mange strategiske overvejelser, og ét af de områder, de havde fokus på, var synlighed.
- Vi havde et mål om at være synlige. Vi ville skabe os et brand, så vi har lettere ved at rekruttere medarbejdere, fortæller Martin Mogensen og tilføjer, at den strategi er lykkedes godt for dem.
- Vi slår ikke ret tit stillinger op, for det er sjældent, vi skifter ud, og når vi skal rekruttere til faste stillinger, så rekrutterer vi ofte fra tidligere elever.